Guarnoni chce být v 2014 v rámci EVO vpředu

17. prosinec 2013 | 21.10 |
› 

jérémyFrancouzský závodník Jérémy Guarnoni už se jistojistě nemůže dočkat toho, až začne nová motoristická sezóna. Dvacetiletý jezdec z Toulouse bude od příštího roku závodit v kategorii WSBK v rámci nové třídy EVO na stroji Kawasaki ZX-10R týmu Team MRS. Guarnoni závodí pro tým Adriena Morillase již několikátý rok a také s nimi vyhrál titul šampiona Superstock 600 v roce 2010. V posledních dvou letech se v celkovém hodnocení šampionátu Superstock 1000 umístil mezi nejlepšími třemi.

Jak se cítíš po přechodu do nové třídy Superbike EVO?
"Těším se, až začnu závodit v EVO, tato motorka je jako replika SBK a já jsem si jistý, že budeme schopní zajíždět dobré časy ve srovnání s úplnou specifikací Superbike."

Před jak dlouhou dobou jsi podepsal smlouvu? Trvalo to dlouho?
"Smlouvu s MRS jsem podepsal jen asi před týdnem. Bylo opravdu těžké najít správné řešení, abych získal potřebný ‚budget‘, ale nakonec se to díky pomoci od Kawasaki, Francouzské federace a mnoha dalších sponzorů podařilo a my mohli začít tento projekt."

Ty jsi tu motorku už testoval. Jak se na ní cítíš a jaký je to rozdíl z pohledu srovnání s motorkou STK 1000, kterou jsi byl zvyklý jezdit?
"První verzi naší motorky jsem si vyzkoušel v Jerezu, byla to superstocková motorka s vidlicemi, brzdami a pneumatikami superbiků a já myslím, že jsme odvedli dobrou práci, byli jsme velmi rychlí, asi o 2 sekundy rychlejší než STK1000, což je povzbudivé, když se jednalo o první jízdu. Nyní máme šanci zlepšit naši EVO tím, že změníme šasi a nastavení. S touto motorkou se zatáčí mnohem lépe a brzdy jsou úžasné v porovnání s motorkami STK."

Jaké jsou tvé cíle pro příští rok?
"Mým cílem pro novou sezónu je být vpředu v rámci třídy EVO a ukázat, že mám dostatek zkušeností a dovedností na to, abych v mém prvním roce jezdil dobře."

Jak trávíš dobu, kdy je zakázáno testovat?
"Hodně trénuju, jezdím supermoto, motokros, taky na kole, věnuju se horolezectví. To jsou věci, které vám pomohou zlepšit se na motorce, zvláště když nemůžete přes celou zimu jezdit na svém superbiku."

Myslíš, že nová třída Superbike EVO pomůže v souvislosti se snižováním nákladů?
"Ano, tohle už víme, protože jsme zkoumali rozpočet pro sezónu a vypadá to spíše jako rozpočet pro závodění v kategorii Supersport než Superbike, protože náklady jsou mnohem nižší kvůli standardním motorům a elektronice. Nejdražší na tom všem je údržba motoru, protože ten činí ten hlavní rozdíl, co se týče výkonu, ale vydrží jen velmi málo. Podle mého názoru je EVO perfektní strategií na to, abychom předvedli dobrou show na roštu s jezdci z celého světa!" 

zdroj: worldsbk.com

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 0.00 (0x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře